ה'עוקץ' של סוכן הנסיעות הבני ברקי

    ישראל פריי No Comments on ה'עוקץ' של סוכן הנסיעות הבני ברקי
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר הגיע תושב בני ברק, בעל סוכנות נסיעות מוכרת בעיר, למשטרה, והתלונן כי מישהו מתחזה לנציג המשרד שלו, מתקשר ללקוחות ומבטיח להם הנחה ממחיר החבילה שרכשו בתמורה לכך שהלקוח ישלם לו במזומן את מחיר החבילה לאחר ההנחה.

    לאחר מספר פעולות חקירה שנעשו במחלק פשעים במרחב דן, הצטרפו בלשי המרחב למפגש של אחד הקורבנות עם החשודים. למפגש הגיע נהג מונית אשר התבקש ע"י החשודים לקחת את הכסף מהקורבן ולנסוע אליהם. הבלשים אשר הצטרפו לנהג המונית , עצרו את 2 החשודים (65, 40) אשר קושרים את עצמם לחשדות.

    בעל המשרד סיפר כי בבתלונות הראשונות שקיבל לא ייחס חשיבות לכך, אך כשהטענות חזרו על עצמן, החליט לערב את המשטרה, שגילתה תושייה, ותוך זמן קצר עצרה את המתחזים.

    יצוין, כי מקרי 'עוקץ' ונוכלות רבים מתבצעים בענף התיירות, כשהנוכלים מנצלים את החלום לחופש ואת הרצון לסגור 'דיל' טוב, ומנסים להוציא כסף מזומן מלקוחות תמימים. גם ברחבי נרשת, ישנה תופעה של אתרים מפוקפקים, שמציעים עסקאות נופש דמיוניות, כשבמקרים אלו הנוכלים משתמשים במספר האשראי שהלקוח מזין, באופן בלתי כשר.

    בסוכנויות הנסיעות קוראים ללקוחות, להזמין טיסות ונופש אך ורק בסוכנויות מורשות, שמחזיקות ברישיון יאט"א, ושמבטיחים את תקפות והגינות העסקה.



    0 תגובות